AYAH, IBU, AIMAN , AFIFAH & ALEESYA

AYAH, IBU, AIMAN , AFIFAH & ALEESYA

Sunday, April 11, 2010

MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH

Hari Ahad 11/04/2010 berlangsung penyampaian hadiah bagi pelajar Sekolah Agama Gambut , yang bestnya ibubapa sendiri yang menyampaikan hadiah kepada anak masing2 . menambah rasa semangat anak2 nak belajar, sbb boleh tunjuk kat ibubapa kejayaan mereka.
Ada satu petikan daripada pengerusi kebajikan sekolah iaitu tn hj Hamzah Bin Hussin ( bapa mertuaku ) kita ni dari kecil sampai skrg ni tahu bahawa burung tu ada kebolehan terbang dengan adanya kepak . setiap hari burung akan terbang ke sana sini mencari makan. Tetapi kita manusia takde kepak nak terbang tetapi kita ada otak dan akal fikiran jadi berusaha mencari kaedah nak terbang ke sana sini dengan naik kapal terbang. Kesimpulannya sebagai manusia sewajarnya kita menggunakan akal fikiran yang dikurniakan oleh Allah dengan sebaiknya bagi menjana hidup yang lebih sempurna.




amik gambar duduk so nampak le sebahagian kepala ibu2 . tapi takpe ayah tgh bagi hadiah kat aiman sambil diperhatikan oleh Guru Besar , Hjh Jamaliah . Semua tersenyum gembira. ok usaha lagi ye aiman tahun ni dapat nombor satu lagi .

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts with Thumbnails