AYAH, IBU, AIMAN , AFIFAH & ALEESYA

AYAH, IBU, AIMAN , AFIFAH & ALEESYA

Sunday, September 26, 2010

SUASANA HARI RAYA

suasana yang pertama ni kengkawan adik ipar aku makan mee bandung sampai licin. Sedap sangat mee yang aku panaskan sbb tak masak beli siap jeee. Air n puding laici tu buatlah

Ni ipar duai sedang menikmati kuih raya n cerita2 raya kat tv


Ni pulak anak dara si afifah tunggu tetamu sesorang manalah si Aiman nih.

Sebelu balik adik ipar n kengkawan dia mesti bergambar dulu ngan mak n abah. Klu perasan ada kerongsang goyang2 kat songkok masing2. Hah mcm Group Tarian Zapin kan....

Ni abang Jon n kakak ipar Kak Lia . Nama sebenar Abang aku ni Mashuri , Tokey Telur Masin. Telur masin yang aku jual kat PJB tu amik dari dialah.


Ni pulak Kak Ana. Nama sebenar Siti Rohana. Dulu masa keja kat fujitsu naik motor ngan dia keja 12 jam malam. bila balik pagi selalu tertidur atas motor, siap aku kena marah hhhaaaa. Nasiblah mcm klu aku jatuh masa tidur tu...


Ni lak abang Apang . Nama sebenar Zaini atau Jaafar. Tukang rumah, mewarisi kemahiran arwah abah. Kakak ipar ni kak Tam, ada gerai pisang goreng kat depan umah di kampung parit besar batu pahat









No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts with Thumbnails